- AKTUALITĀTES
- APRAKSTS
- KONTAKTI
- NOLIKUMS
- PRIVĀTUMA POLITIKA
- IENĀKUMU LĪMEŅI
- PROJEKTI
- KĀ MŪS ATRAST?
- SAISTOŠIE NOTEIKUMI
- MAKSAS PAKALPOJUMU CENRĀDIS
- PABALSTI
- SOCIĀLO PAKALPOJUMU APRAKSTI
- ES ATBALSTA PAKAS
- BUDŽETS
- NODERĪGAS SAITES
- JAUTĀJUMI UN ATBILDES
-
TIRGUS IZPĒTE
- Tirgus izpēte “Psihologa pakalpojums NEET jauniešiem Jēkabpils pilsētā projektā „PROTI un DARI!” Nr.8.3.3.0/15/I/001” (līdz 29.12.2020)
- Lekcijas “Stress un veselība” vadīšana lekciju ciklā “NODERĪGO pa/DOMU APMAIŅA” ESF projekta “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī” (Vienošanās Nr. 9.2.4.2/16/I/049) ietvaros (līdz 05.03.2021.)
- Lekcija “Regulāru fizisko aktivitāšu ieguvumi” lekciju ciklā pieaugušajiem par veselīgu dzīvesveidu ESF projekta “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī” (Vienošanās Nr. 9.2.4.2/16/I/049) ietvaros (līdz 12.03.2021.)
- Publisko iepirkumu likuma 2. pielikuma pakalpojuma tirgus izpētes “Aprūpes mājās pakalpojuma sniegšana Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” (CPV kods 85312400 – 3 “Sociālās aprūpes pakalpojumi, ko nesniedz izmitināšanas iestādes”) noteikumi (līdz 12.03.2021.)
- TIRGUS IZPĒTE “Viedās klientu uzraudzības sistēmas, sensoru, centrāles un programmatūras iepirkums, piegāde, uzstādīšana aprūpes mājās pakalpojuma sniegšanas vietās Jēkabpils pilsētas teritorijā”
- TIRGUS IZPĒTES “Ģimenes asistenta pakalpojums Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” NOTEIKUMI
- VAKANCES
Pretendenta pieredzes apraksts
4. pielikums
Tirgus izpētes „Aprūpes mājās pakalpojuma sniegšana
Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” noteikumiem
Pretendenta pieredzes apraksts
[Pretendenta vārds, uzvārds vai nosaukums] ar šo apliecina, ka tam ir [pieredzes ilgums gados skaitļiem un (vārdiem)] gadu pieredze aprūpes mājās pakalpojumu sniegšanā ne mazāk kā 50 (piecdesmit) personām gadā laikā.
Pasūtītājs un tā kontaktpersona atsauksmēm (vārds, uzvārds, amats, tālruņa numurs, e-pasta adrese) vai cita informācija, ko pretendents vēlas norādīt |
Sniegtā aprūpes mājās pakalpojuma saturs un aprūpes līmenis |
Pakalpojuma sniegšanas periods |
Klientu skaits, kuriem sniegts pakalpojums |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pretendenta vai pretendenta pārstāvja/-u
[pilns amata nosaukums, personiskais paraksts un tā atšifrējums]