Jēkabpils sociālais dienests

JĒKABPILS SOCIĀLAIS DIENESTS

    Search form
    Search
    • Ienākt ar:
    • anazana
    • facebook
    • Sākums
    • TIRGUS IZPĒTE
    • TIRGUS IZPĒTES “Ģimenes asistenta pakalpojums Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” NOTEIKUMI
    • TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
    • AKTUALITĀTES
    • APRAKSTS
    • KONTAKTI
    • NOLIKUMS
    • PRIVĀTUMA POLITIKA
    • IENĀKUMU LĪMEŅI
    • PROJEKTI
    • KĀ MŪS ATRAST?
    • SAISTOŠIE NOTEIKUMI
    • MAKSAS PAKALPOJUMU CENRĀDIS
    • PABALSTI
    • SOCIĀLO PAKALPOJUMU APRAKSTI
    • ES ATBALSTA PAKAS
    • BUDŽETS
    • NODERĪGAS SAITES
    • JAUTĀJUMI UN ATBILDES
    • TIRGUS IZPĒTE
      • Tirgus izpēte “Psihologa pakalpojums NEET jauniešiem Jēkabpils pilsētā projektā „PROTI un DARI!” Nr.8.3.3.0/15/I/001” (līdz 29.12.2020)
      • Lekcijas “Stress un veselība” vadīšana lekciju ciklā “NODERĪGO pa/DOMU APMAIŅA” ESF projekta “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī” (Vienošanās Nr. 9.2.4.2/16/I/049) ietvaros (līdz 05.03.2021.)
      • Lekcija “Regulāru fizisko aktivitāšu ieguvumi” lekciju ciklā pieaugušajiem par veselīgu dzīvesveidu ESF projekta “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Jēkabpilī” (Vienošanās Nr. 9.2.4.2/16/I/049) ietvaros (līdz 12.03.2021.)
      • Publisko iepirkumu likuma 2. pielikuma pakalpojuma tirgus izpētes “Aprūpes mājās pakalpojuma sniegšana Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” (CPV kods 85312400 – 3 “Sociālās aprūpes pakalpojumi, ko nesniedz izmitināšanas iestādes”) noteikumi (līdz 12.03.2021.)
      • TIRGUS IZPĒTE “Viedās klientu uzraudzības sistēmas, sensoru, centrāles un programmatūras iepirkums, piegāde, uzstādīšana aprūpes mājās pakalpojuma sniegšanas vietās Jēkabpils pilsētas teritorijā”
      • TIRGUS IZPĒTES “Ģimenes asistenta pakalpojums Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” NOTEIKUMI
        • PIETEIKUMS DALĪBAI TIRGUS IZPĒTĒ
        • TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA
        • FINANŠU PIEDĀVĀJUMS
        • Pretendenta pieredzes apraksts
        • APLIECINĀJUMS
        • APLIECINĀJUMS
    • VAKANCES

    2.pielikums

    Tirgus izpētes „Ģimenes asistenta pakalpojums

    Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem” noteikumiem

     

    TEHNISKĀ SPECIFIKĀCIJA

    Ģimenes asistenta pakalpojuma sniegšana

    Nr.

    p.k.

    Tehniskās specifikācijas sadaļas

    Norādāmā informācija

    1.

    Tirgus izpētes priekšmets:

    Ģimenes asistenta pakalpojuma sniegšana Jēkabpils Sociālā dienesta klientiem

    2.

    Paredzamā pakalpojuma sniegšanas vieta un laiks (ilgums, periods):

    2.1.

    Pakalpojuma sniegšanas vieta

    Jēkabpils pilsētas administratīvā teritorija

    2.2.

    Pakalpojuma sniegšanas laiks

    Atkarībā no attiecīgās mērķa grupas klienta vajadzībām,  pakalpojums sniedzams jebkurā nedēļas dienā no plkst. 8.00 līdz 18.00, nepieciešamības gadījumā, vienojoties ar klientu arī citā laikā.

    2.3.

    Pakalpojuma sniegšanas periods

    Līdz 6 (sešiem) mēnešiem, nepieciešamības gadījumā ar Pasūtītāja sociālā darbinieka atzinumu pakalpojuma sniegšanas termiņš var tikt pagarināts.

    3.

    Pakalpojuma apraksts:

    3.1.

    Mērķa grupa

    3.1.1. bāreņi un bez vecāku gādības palikuši bērni pēc pilngadības sasniegšanas līdz 20 gadu vecumam, kuriem nav pietiekamu prasmju un iemaņu patstāvīgas dzīves uzsākšanai – līdz 6 (sešām) stundām nedēļā;

    3.1.2. ģimenes, kurām nav pietiekamu prasmju un iemaņu bērnu audzināšanā un aprūpē – līdz 10 (stundām) nedēļā.

    3.2.

    Mērķis

    Sniegt atbalstu un palīdzību mājokļa, nodarbinātības, izglītības, atkarības, veselības problēmu risināšanā, sociālo un sadzīves prasmju attīstīšanā, kā arī bērnu aprūpē un audzināšanā saskaņā ar Jēkabpils Sociālā dienesta izstrādātu sociālās rehabilitācijas plānu.

    3.3.

    Maksimālais plānotais mērķa grupas skaits līguma darbības laikā

    60 klienti (mājsaimniecība vai atsevišķi dzīvojoša persona)

    3.4.

    Prasības pakalpojuma sniedzējam

    3.4.1.   Ministru kabineta 13.06.2017. noteikumu Nr.338 “Prasības sociālo pakalpojumu sniedzējiem” 2.1. apakšpunktā noteiktā persona, kura normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā reģistrējusies sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistrā.

    3.4.2.   Pakalpojuma sniedzēja vai tā attiecīgās struktūrvienības pamatdarbība ir ģimenes asistenta pakalpojuma sniegšana.

    3.4.3.   Vēlama pieredze ģimenes asistenta pakalpojuma sniegšanā.

    3.4.4.   Pakalpojuma sniedzējam ir nepieciešamās zināšanas, personāls un citi resursi, lai nodrošinātu ģimenes asistenta pakalpojuma sniegšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām.

    3.4.5.   Pakalpojuma sniedzējs pakalpojuma sniegšanu klientiem nodrošina ar savu darbaspēku.

    4.

    Pakalpojuma sniedzēja galvenie pienākumi:

    4.1.       Sniegt ģimenes asistenta pakalpojumu, ievērojot Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma, Ministru kabineta 13.06.2017. noteikumu Nr.338 “Prasības sociālo pakalpojumu sniedzējiem” un Jēkabpils pilsētas domes 07.11.2019. saistošo noteikumu Nr.31 “Saistošie noteikumi par sociālo un cita sociālā atbalsta pakalpojumu saņemšanas un samaksas kārtību Jēkabpils pilsētā” prasības, Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktās prasības par fizisko personu datu aizsardzību, tiktāl, ciktāl tās atbilst Eiropas Parlamenta un Padomes Regulai (ES) 2016/679 (2016.gada 27.aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) un Pasūtītāja norādījumus.

    4.2.       Nodrošināt bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem pēc pilngadības sasniegšanas līdz 20 gadu vecumam, kuriem nav pietiekamu prasmju un iemaņu patstāvīgas dzīves uzsākšanai, atbilstoši Pasūtītāja sociālā darbinieka (gadījuma vadītāja) izvirzītajiem uzdevumiem, šādu pakalpojuma saturu:

    4.2.1.      Atbalsts un palīdzība patstāvīgās dzīves prasmju un iemaņu attīstīšanā (parādīt, iesākumā darīt kopā, pārrunāt ar mājokļa uzkopšanu, veļas mazgāšanu, mājokļa iekārtošanu, iepirkšanās organizēšanu, rēķinu apmaksu (praktiskie aspekti), sava laika plānošanu saistītus jautājumus);

    4.2.2.      Atbalsts mājokļa jautājumu risināšanā (palīdzēt klientam apzināt problēmas mājokļa jautājumā, ja tādas ir, atrast risinājumu un atbalstīt viņa centienus konstatētās problēmas risināt (piemēram, meklēt citu, piemērotāku dzīvesvietu, izmantot normatīvajos aktos paredzētās atbalsta iespējas mājokļa jautājuma risināšanā, ja persona atbilst attiecīgajām atbalstāmo kategorijām u.tml.));

    4.2.3.      Atbalsts nodarbinātības jautājumu risināšanā (motivēt klientu meklēt algotu darbu, nepadoties, saskaroties ar grūtībām algota darba meklējumos, uzlabot savu materiālo stāvokli ilgstošākā laika periodā, kopā ar klientu izvērtēt situācijas, kas izraisījušas vai veicinājušas viņa darba zaudēšanu, biežu darba maiņu vai darba neuzsākšanu, palīdzēt izprast problēmsituāciju iemeslus, atbalstīt profesionālās orientācijas iespēju apzināšanā un īstenošanā);

    4.2.4.      Kontaktēšanās un saskarsmes prasmju attīstīšana un uzlabošana;

    4.2.5.      Atbalsts saskarsmē un komunikācijā ar fiziskām un juridiskām personām;

    4.2.6.      Atbalsts pašaprūpes prasmju attīstīšanā un uzlabošanā (motivēt klientu rūpēties par savu izskatu, apģērbu, ikdienas higiēnu, veicināt izpratni par higiēnu, attīstīt praktiskas iemaņas (no praktiskas fiziskās pašaprūpes prasmju attīstīšanas kā tualetes lietošana līdz pat psihohigiēnai, attīstot prasmi rast labas sajūtas, relaksēties, atpūsties);

    4.2.7.      Atbalsts un palīdzība veselības aprūpes un atkarības problēmu risināšanā (veicināt izpratni par veselības profilakses nozīmīgumu un veselīgu dzīvesveidu, sniegt atbalstu reģistrācijai pie ģimenes ārsta, ja tas nav izdarīts, vizīšu plānošanai pie ārsta, ja tas nepieciešams, pavadīt pie ārsta, ja klients nekad nav apmeklējis ārstu patstāvīgi, atbalstīt ārsta norādījumu izpildē, apzināt iespējas saņemt psiholoģisko atbalstu, ja klientam ir neārstējamas, hroniskas saslimšanas, motivēt klientu ar atkarības problēmām uzsākt ārstēšanos, pārstāt/samazināt atkarību izraisošo vielu lietošanu, izmantojot dažādus atbalsta mehānismus un resursus);

    4.2.8.      Palīdzība izglītības jautājumu risināšanā (izzināt klienta izglītības stāvokli, kopīgi apzinot un izvērtējot piemērotākās izglītības iestādes un izglītības programmas, motivēt klientu, ja tas ir nepieciešams, uzsākt mācības, turpināt mācības, pilnveidot izglītību, attīstīt klienta prasmes atrast bezmaksas izglītojošus un kultūras pasākumus, veicināt to apmeklēšanu);

    4.2.9.      Atbalsta sniegšana un izglītošana mājsaimniecības vadīšanā un budžeta plānošanā (izglītot klientu par ienākumu un izdevumu plānošanu noteiktos laika periodos, kā tos sabalansēt, kādus instrumentus var izmantot sava budžeta plānošanā, īstenošanā, uzkrājumu veidošanā, palīdzēt apzināt, kādi ikdienas tēriņi klientam veidojas, vai visi ir nepieciešami, palīdzēt apzināties prioritātes, atbalstīt tēriņu paškontroles īstenošanā);

    4.2.10.   Atbalsta sniegšana un izglītošana brīvā laika plānošanā un cita veida prasmju attīstībā.

    4.3.       Nodrošināt ģimenēm, kurām nav pietiekamu prasmju un iemaņu bērnu audzināšanā un aprūpē atbilstoši Pasūtītāja sociālā darbinieka (gadījuma vadītāja) izvirzītajiem uzdevumiem šādu pakalpojuma saturu:

    4.3.1.      Izglītojošs atbalsts un palīdzība patstāvīgas dzīves prasmju un iemaņu attīstīšanā (parādīt, iesākumā darīt kopā, pārrunāt ar mājokļa uzkopšanu, veļas mazgāšanu, mājokļa iekārtošanu, iepirkšanās organizēšanu, rēķinu apmaksu (praktiskie aspekti), sava laika plānošanu saistītus jautājumus);

    4.3.2.      Atbalsts pašaprūpes prasmju attīstīšanā un uzlabošanā (motivēt klientu rūpēties par savu izskatu, apģērbu, ikdienas higiēnu, veicināt izpratni par higiēnu, attīstīt praktiskas iemaņas (no praktiskas fiziskās pašaprūpes prasmju attīstīšanas kā tualetes lietošana līdz pat psihohigiēnai, attīstot prasmi rast labas sajūtas, relaksēties, atpūsties);

    4.3.3.      Atbalsta sniegšana un izglītošana mājsaimniecības vadīšanā un budžeta plānošanā (izglītot klientu par ienākumu un izdevumu plānošanu noteiktos laika periodos, kā tos sabalansēt, kādus instrumentus var izmantot sava budžeta plānošanā, īstenošanā, uzkrājumu veidošanā, palīdzēt apzināt, kādi ikdienas tēriņi klientam veidojas, vai visi ir nepieciešami, palīdzēt apzināties prioritātes, atbalstīt tēriņu paškontroles īstenošanā);

    4.3.4.      Asistēšana, atbalsts un palīdzība bērna aprūpes un higiēnas nodrošināšanā (attīstīt vecākos prasmi sekot līdzi bērna darbībām, gaidīt uz bērnu, spēlēties ar bērnu, saredzēt bērna vajadzības, atbalstīt bērnu mācību procesā, izzināt un kontrolēt bērna ārpusskolas aktivitātes, nodrošināt bērna dienas režīma ievērošanu, atbilstoši bērnu vecumposmam, atbalstīt, izglītot un veicināt jaunu prasmju attīstīšanos vecākos, kuriem ir bērni ar īpašām vajadzībām);

    4.3.5.      Izglītojošs un emocionāls atbalsts un asistēšana bērna un vecāka (tēvs, māte) rotaļu organizēšanā;

    4.3.6.      Asistēšana un izglītošana bērna veselības aprūpes nodrošināšanā (sniegt atbalstu ģimenes ārsta apmeklējumiem, attīstīt vecāku prasmes sniegt bērnam nepieciešamo pirmo palīdzību saaukstēšanās gadījumos, sasišanās gadījumos u.tml.);

    4.3.7.      Izglītojošs atbalsts vecāka veselības aprūpes jautājumu risināšanā (veicināt izpratni par veselības profilakses nozīmīgumu un veselīgu dzīvesveidu, sniegt atbalstu reģistrācijai pie ģimenes ārsta, ja tas nav izdarīts, vizīšu plānošanai pie ārsta, ja tas nepieciešams, atbalstīt ārsta norādījumu izpildē, apzināt iespējas saņemt psiholoģisko atbalstu, ja klientam ir neārstējamas, hroniskas saslimšanas, motivēt klientu ar atkarības problēmām uzsākt ārstēšanos, pārstāt/samazināt atkarību izraisošo vielu lietošanu, izmantojot dažādus atbalsta mehānismus un resursus);

    4.3.8.      Atbalsts saskarsmē un komunikācijā ar fiziskām un juridiskām personām;

    4.3.9.      Izglītojošs atbalsts izpratnes veidošanai par bērna vispārējo attīstību, vecumposma īpatnībām un vajadzībām;

    4.3.10.   Atbalsta sniegšana un izglītošana brīvā laika plānošanā un cita veida prasmju attīstībā.

    4.4.       Sadarboties ar Pasūtītāja sociālajiem darbiniekiem (gadījuma vadītājiem).

    4.5.       Pēc Pasūtītāja pieprasījuma sniegt atskaiti par faktiski sniegto ģimenes asistenta pakalpojumu.

    Tiessības ir aizsargātas

    Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana